Joy to the world!

jag hatar kollektivtrafiken och sitter just nu och väntar på min nästa buss som går halv12. toppen.
under tiden pluggar jag (faktiskt!) svenska och lyssnar på jullistan. (som hela tiden fylls på med den bästa julmusiken, noggrant urval!)

Julkonserten är ju snart, jättesnart och det är så sjukt mycket extrarep nu. Imorgon bryts schemat vid 13 och så har vi julkonsertsrep till sena natten. Jag skojade förresten, jag vill jättegärna att ni ska komma på någon julkonsert 14, 15 eller 16 december i Missionskyrkan, Linköping. 100 kr för vuxen, 50 kr för barn. KOM! Det kommer bli fint!

Den här låten är rysligt bra och jag är så besviken på att vi inte fick ha med den på det här sättet på julkonserten. :(
Jag gissar att jag kommer nörda den hela julen, det gör jag ju redan lixom. Jag vill skutta och dansa, jag ryser, den är så stört snygg! ÄLSKART! LYSSNA PÅÅÅÅN!


Whitney Houston - Joy to the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0