Jag är trött.

Jag är verkligen hur trött som helst.
Satte mig när jag duschade. Benen bar bara inte. Helt fruktansvärt, har aldrig varit så här trött och haft så här ont. Det är värre än världens jobbigaste träningspass eller träningsvärk. vet inte om jag orkar vara med på dansen imorn. och jag hade ju tänkt att afrodansa också! gudars.

Jag har varit på gränsen till att bryta ihop typ tio gånger idag. Hade ont i ryggen från första början och det blir ju inte bättre direkt när det är sjukt mycket att göra nio timmar i sträck. Oftast gick det visserligen sjukt bra och timmarna flög iväg, men sen kom det tillfällen då allt gick skit och bricka efter bricka fick slängas och skåpet blev tomt. Så tjatar man till sig en plats i kassan några gånger, men efter fem minuter varje gång blev man inslängd i köket igen där man nu var tvungen att köra med alla andra. "snälla ta ner den där åt mig", "kan du göra det där". Min rygg var verkligen helt död och jag var ganska flummig. Skrattade så jag grät ibland, speciellt den sista timman. Haha. Älskar tanken av människokropp med hästhuvud. Den var klockrenast.

Och han heter GRAUP. Ni vet Hagrids halvbror.

Nej ni. Måste sammanfatta min dansanalys lite fort och ta en titt på sångläxan. hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0