har massa uppdatering på gång....

Jag hade en asvärd kväll igår! Maskeraden blev astrevlig efter ett tag. Dock då när halva befolkningen gått då det var världens minsta lokal. Det var även då väktaren kom och sa att det kommit in klagomål från grannarna. haha. Helt okej betyg på en fest!

Fast det som var bäst var att gå hem. Förlåt alla ni som var där, men så var det faktiskt. Det var då jag och Lina långsamt gick i ett snöparadis mitt i natten och pratade om allt mellan himmel och jord.  Det var så himla vackert och Lina var så vacker som Hollywoodfru. Vi gjorde några snöänglar och hade det bra. Uppskattat.

BILDER KOMMER! PROMIZ

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har aldrig haft en bättre promenad i hela mitt liv om jag ska vara helt ärlig. Kan vi inte göra detta till en tradition Karin? Efter varje fest går vi en sväng, rullar oss på marken och talar om djupa saker. Värt, ;)

Du är bäst också om du ville veta :) PUSS! <3

2010-11-10 @ 22:12:45
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0