Dagens otur 2

Det står så himla mycket skit vid våran frys och när jag skulle in dit och rota efter lite mat var jag tvungen att flytta på lite saker. När jag flyttade på en dockvagn stod det en TV under som föll rakt på min fot. Måste jag skriva i ord för att ni ska förstå hur det kändes ??

När jag ringde mamma sa hon: hon gick det med TV:n då?
jag surt: jag skiter väl i den där tvn, fråga hur det gick med mig istället!!!!

Foten är just nu alldeles svullen och öm, jag ser att det skapas ett blåmärke som snart kommer täcka hela foten, men för övrigt gick det väl ganska bra. Jag kunde faktiskt gå ut och skotta lite utan någon smärta. Jag trodde inte jag skulle säga det, men det är faktiskt lite skönt att skotta snö. Även om det blev lite tungt på ett ställe att jag gav upp. he he.

Nu ska jag dricka chai-te och se ett avsnitt av Gilmore Girls. Jag är inte ett dugg trött, men har en lång dag imorgon så jag ska väl försöka sova efter det.

ALLA BLOGGLÄSARE SOM GÅR I NIAN (inte för jag tror att ni finns, men om!), KOM TILL FOLKUNGASKOLANS ÖPPET HUS IMORGON!!!! DET ÄR JU BÄSTA SKOLAN LIXOM, SÅ WHY NOT?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0