cosy

lite dålig uppdatering de senaste timmarna.. sorry. Jag har, tro det eller ej, sjukt mycket att göra just nu. Helt sickt! men ikväll var det ingen orkester, bara en halvtimmas konsert, så jag kom hem sjukt mycket tidigare! SÅ HIMLA SKÖÖÖNT!!!!!

Så nu ska jag basta, packa in håret, lena till benen, plocka lite bryn och använda mitt spillrans nya body butter från body shop i göteborg (coolt!). Efter det ska jag ramla ner i soffan och kanske titta på Robinson, annars ska jag ramla ner i sängen och SOVA! Jag håller mig borta från bloggen då jag nu för tiden är "Negativa Karin" enligt Pontus. Jag tar hänsyn till detta, för jag vill inte sprida all negativitet vidare precis...

kvällens klädsel: en stor och skön morgonrock mina päron köpte åt mig i Göteborg.
sen med en snygg pose på det kan man se ut så här!



Såg att nån kommenterat på min blogg om det där med corren. Hon skrev "länka en bild på ditt hår" haha! jag menade alltså att det inte var något särskilt med håret, utan grejen att det BARA var hår. Hår som inte ens mamma fick se då Mjölbys corren har annan framsida än Linköping. Ajja. Jag har ju inga bekräftelsebehov eller nåt.. :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet verkligen inte Karin!

Någon måste ha hackat sig in på min blogg och skrivit osanna fakta!

Självklart är din blogg min favorit! :D

2010-11-25 @ 23:10:43
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0