babaraamericano

Äntligen hemma! Det är helt livsfarligt att åka till IKEA för man kommer verkligen aldrig hem. Speciellt om man åker med päronen.... 

Igår blev det ju en sväng på Ågatan och det var helt stört awsome och hamnar nog bland topputgångarna. Efter lite "förfest" hos Frida med vår sommarskiva och lite vin gick vi till Yngves vid 22 där vi träffade Anna och Erik. Sen satt vi där i några timmar och träffade en massa folk och hade det trevligt. Sen blev det en sväng till La Scala där vi var en kvart tills de stängde och sen avslutade vi kvällen med dans på Pitch. Där tog killarna för sig kan man ju säga. Jag har antagligen blåmärken på rumpan av allt nypande och visst att vissa är äckligt depserata, men genom att gå och nypa andra på rumpan får ni aldrig ligga! ;) Haha! Jag och Anna bara garvade åt dom.
Förövrigt väldigt kul att festa med Anna. Fick sommarfeelings.. aw!


Somnade typ vid halv 5 hos Frida efter att vi ätit pasta och pesto. så jag är lite trött nu. Men det är bara att tagga, jag har världens jobbigaste vecka framför mig och har så mycket plugg att jag inte ens vet vad jag ska prioritera först....
NAIZ




GILLAS SKARRPT

Kommentarer
Postat av: Fanny

VAD FÖR PLUGG??? HAR VI MYCKET ATT GÖRA?? Fan.

2010-11-14 @ 13:11:44
URL: http://sommartid.devote.se
Postat av: annapanna

skönt med en värd utgång för en gångs skull:D

2010-11-14 @ 15:29:02
URL: http://annasorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0