bajshumör.

En dålig egenskap med mig är att jag jämför mig med allt som rör på sig. På sistone har jag grävt ner mig i självömkan för allt blir bara bajs. Jag sänker mina betyg/får dåliga resultat, jag hinner aldrig träna (beach 2010 för mig kan vi ju glömma...igen),  jag övar aldrig på mina instrument, är en dålig dotter och jag kommer ingen vart med livet för jag  har en hög med saker som aldrig blir gjorda. Utan tvekan blir jag besviken på mig själv, äter mer rabarberpaj än vad jag behöver och bara tänker på hur alla verkar så himla lyckliga och glada nu för tiden. För alla verkar så nöjda med allt och visst, jag brukar också vara nöjd, men när jag jämför allt och överanalyserar allting så slutar det alltid med att jag börjar lipa. På en busshållsplats eller på bussen.  Eller när jag bloggar. Då är jag så liten. ensam.

Snart kommer jag sjunga på alphabeat. Men nu lyssnar jag på denna. på honom och det är min enda plan tills lipandet tar slut.




Dagens plan var annars att blogga om sydafrikaner. men nej...

Kommentarer
Postat av: ditt bästa får på J

jag är allt annat än glad :( sitter hemma och är prickig och misslyckad



SAKNAR DIG, längtar tills lördag (då ska jag vara frisk..)



och du är amazing, tro inget annat för då är du bara dum <3

2010-05-25 @ 19:32:13
Postat av: Alva

Karsan min lilla äslkling<3 Du är bäst!!!

2010-05-25 @ 21:50:25
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/
Postat av: Lina

<3

2010-05-26 @ 15:16:16
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Frda

jag vet mer än väl vad du menar

2010-05-26 @ 21:45:47
Postat av: Frida

jag vet mer än väl vad du menar, tro mig.

men livet är som en askul bergochdalbana, det går mest käpprätt neråt. Men ibland går det upp igen och jag slår vad om att det gör det för dig också snart. Det är du värd.

Bara blunda och stå ut med nerförsbacken så länge.

<3

2010-05-26 @ 21:52:14
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0