typiskt

Jag är sämst på att göra skolarbeten. Jag har två inlämningsuppgifter tills tisdag och det skulle vara ganska chill om jag inte skulle jobba imorgon, jobba på söndag och vara helt fullbokad tills kl 23 på måndagen. Så himla typiskt mig, typiskt mig jättemycket :(
Det är tre asslappa veckor kvar. Vi har knappt några lektioner redan nu, utan det är några få prov och inlämningar kvar. Hur svårt ska det vara egentligen att fokusera den sista tiden?!

Nu tänker jag sova. Jag halvsover redan och tänker verkligen inte göra några inlämningsuppgifter i natt.
Kanske någon annan natt i ett annat liv.

Kommentarer
Postat av: alexander

vilken underbar bloggdesign!

2010-05-21 @ 23:55:38
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0