Spontant

Diss på mina treor på folkunga som hade konsert ikväll. Istället blev det konsert med musikpaketet från Kungshögaskolan (mjölby).
Väldigt spontant och trevligt. På en dag fick jag träffa massa människor jag tycker om. Verkligen trevligt att träffa Jenny. Host. Det var år och dar sen sist. Host. Sen Sofie som sjöng jätteduktigt, bl.a duett med Peter Johansson.
Ja, den mannen han lockar alltså. Charmig liten knutte är vad han är ;)

Så. Det blev en riktigt trevlig kväll! Nu måste jag dock harmonisera lite, för gemuproven är icke över...
Förhoppningsvis sover jag mer i natt, inatt vred jag och vände på mig hur länge som helst pga det där avistaprovet. Fast första delen var ingen större mardröm!




JUST DET! Tagga sommaren ännu mer! Jag och Frida har köpt festivalshorts!




Kommentarer
Postat av: Alva

Oh! Glansiga shorts!

2010-05-03 @ 22:40:40
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/
Postat av: Anonym

alltså öööh värsta proximity-effekt ju!!!!!!111

2010-05-03 @ 23:13:11
URL: http://november.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0