Me and my cp-feets

Idag spenderade jag en timma på intersport efter skolan tillsammans med min mor. Eftersom hon skäms över mina converse ville hon (!!!!!) att jag skulle ha nya, anständiga skor när det bär av till Berlin.
Skokikande slutade med att springa på löpband och att en Intersportkille kontrollerade mina fötter. Såklart fick jag veta det som jag alltid har hört: jag har dampfötter och måste egentligen använda sådana där fula skor med specialsula. Det värsta är att jag vet att det stämmer och det har jag vetat sen jag var typ 12. Mamma har dåliga fötter, pappa har dåliga fötter, alltså har jag dubbeldos dåliga fötter. Tyvärr är jag för ytlig. VEM vill ha på sig sådana där fula skor? (jag antar att ni vet hurdana jag menar?) Jag har alltid trott att jag kommer bli mobbad och inte ha några vänner... Hm..


Därför kommer det bli raka vägen till vårdcentralen. Killen filmade mig när jag sprang och han visade sedan på en skärm hur mina fötter skulle se ut och alltså: inte okej! Han var dock väldigt gullig och förstod hur jag kände och därför hittade han ett par Nikesneakers som var riktigt snygga och enligt honom helt okej för mina fötter.. Mycket bättre än converse som är den sämsta skon för alla fötter! (snyft!)
Så jag gick ut ur affären, lite gladare med ett par snygga skor! Galet vad bra det blev!

Hah! Min mamma är så rolig, hon ville slänga mina converse direkt. Som sagt så skämdes hon eftersom de var:
1) jättetrasiga! 2) jätteskitiga! 3) jättenertrampade! 4) andra kan tro att vi är fattiga.... hahahah 
Jag gillar att mamma är så...mammig.

Hej å hå! Nu blev det ännu ett långt inlägg och därför sätter jag här med stopp.
Nu ska jag se lite vampire diaries! CIAO


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Äh, converse är väl inget att skämmas över? Jag tror att hälften av eleverna på min skola använder det, och det säger ganska mycket.. :)

2010-05-06 @ 06:28:32
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Skitsnygg header!

2010-05-06 @ 17:37:22
URL: http://musicadelasanta.blogg.se/
Postat av: Butterfly.. worm? Matilda, helt enkelt

Hahaha! Folk kan tro att vi är fattiga! Det var sjukt bästa idag. Jag gillar uttrycket dampfötter och dubbeldos dåliga fötter. Söt du är!

2010-05-09 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0