bästa dan!

Dagens plan var såklart inte att skriva ett klagoinlägg om eurovision...

Nej. Jag skulle ju berätta att jag har sett Sex and the city 2 med Ellinore, Andrea, Johanna, Molly, Jenny och Agnes.
Den var faktiskt mycket bättre än jag trott (den fick bara 1/5 på nyhetsmorgon) och det blev många härliga skratt och naaaw. Så sevärd om ni vill se en riktigt feel-good-film.

Efter bion tog vi oss en fika på Chocolat och det var sveinmysigt. Jag tycker om dessa tjejer och blir lite glad att vissa av dom är arbetslösa och kommer stanna i Linköping i höst! tjiiho

Förövrigt grym dag. Drama - hål med glass och bullar hemma hos Frida - sånglektion - shoppa på stan - fiollektion - shoppa på stan - bio - fika - träffa systrar Djärf på tågstation - eurovision.
Jag gillar't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0