En Bojestig = en bra dag.

ALLTSÅ! Den här veckan har jag hört Detektivbyrån på TV varje dag. Precis nyss! De är tydligen med i någon reklam, but I donno vilken.

Annars då? Går bilen bra? (-Kristin! Har du en bil?!)
Idag har det varit en riktigt bra dag!
Jag hade sovmorgon och när jag vaknade upp var första tanken "idag ska jag träffa min gode herre Alexander Bojestig". Det ledde till en bra dag. En grym dramalektion, en ljudteknikslektion utan strulande Cubase och sång och fiollektioner som gick förvånansvärt bra. (Med tanke på att jag inte övat på mina läxor på tre veckor... hehe ups!)
Till och med arbetsmiljön och säkerheten gick fort. Det kanske jag ska tacka mobilspelet Bubbleshooter för. Tråkigaste kursen ever. ojoj...

Sen blev det dagens höjdpunkt, en latte med Boje! Senast vi sågs var sisådär september och det är ju förskräckligt! Så när jag drömde om honom här om natten, skickade jag ett sms till honom som slutade med Espresso house. Mycket trevligt och uppskattat! Stämningsupphöjare till tusen, den där mannen! Eftersom ösgötaträffarna aldrig blir av, mer än i tankarna, får vi börja fika oftare och prata om drömmar som ska bli verklighet! ;)

Det enda negativa med dagen var att jag kom hem och fick lax. Bortskämd unge som jag är tycker jag inte om lax. Som tur var fanns det START i skafferiet, så det lyckades bli ett bra avslut på dagen. KACHING!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag till mrs dentist.
De som känner mig väl vet hur mycket jag ogillar den där plågande stolen och alla borrar, sugmaskiner och vad det nu heter... *suckar ljudligt*







Kommentarer
Postat av: alexander

jag blir så glad av dig, kaaariiin!! vi ska drömma oss genom detta liv!

2010-03-05 @ 22:48:00
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0