Tja tja bloggen!

Idag jublar jag inombords! För nu är våren påväg, på riktigt. Idag har solen skinit varmt och gott, det blev nästan för varmt med vinterjackan. Tänk om det redan är dags att ta fram fjällräven och conversen?! IIH!

Dagens tabbe var att jag gick visst iväg från skolan en timme för tidigt. Jag var helt inställd på att ta halv2-tåget, kl halv1.(skulle till tandläkaren, remember?)  Därför blev det död tid på Åhlens, prova massa kläder och drömma mig bort till de kommande tiderna.
(jag lovar det var inte med flit!! varför skulle jag missa min tredje historialektion på raken?!)

ÅH vad skönt med våååååååår!
Om det kommer en endaste snöflinga till då tänker jag seriöst protestera!
Jag kommer flytta till Kuba och dansa på salsaklubbar varje natt! Wuhu!
Det vore ju ganska välkommet egentligen. Jag ska nog ta och se Dirty Dancing 2. Blev lite sugen nu efter all Kuba- och salsasnack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0