sura miner

Förut idag ringde jag mamma och bad henne spela in kvällens grey's anatomy. Hon svarar då att hon ska göra det på direkten, för hon sitter vid TV:n.
Sen kommer jag hem och upptäcker: hon har inte alls spelat in det! Vilken tjuta-upplevelse. Jag är så sur på mamma för det är våran onsdagstradition och nu har vi missat första halvtimman. Man kan faktiskt inte hoppa in efter en halvtimme, det är förbjudet när det gäller Grey's.

Därför är det just nu sura miner (riktigt sura miner!) här hemma. Tanken att vänta tills onsdag då reprisen gör mig illamående och tanken på att ladda ner gör mig ännu surare. Sådant skit håller jag inte på med.
MAMMA, HUR KUNDE DU?! Du satt vid TV:n tom!!! "Skidåkningen var så spännande". SUCK!!

Konserten ikväll var annars awsome. Allt gick verkligen så himla bra och jag är verkligen nöjd över tjejkören och kammarkören som jag deltog i. Med tanke på hur dåligt det har gått på varje övning så är jag mäktigt imponerad! Likaså var publiken och det är ju det som är roligast! x)

Nu hungrar jag ihjäl och surar ihjäl. Jag känner bara för att lägga mig ner i sängen och sova. Palla vara vaken en onsdagskväll utan McDreamy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0