Prayer for the weekend

ÅÅÅÅH!!!

Ola Salo är en bra man som håller sitt ord. I sommar blir det turné! Gissa vem som åker till Huskvarna i sommar med sina bästa vänner? får jag föreslå en redigt najs roadtrip (för jag ska ha min första körlektion på måndag så att det blir lagom med körkort till sommaren!)
Sen kommer de till Peace and love som jag är bara sisådär några tusen från att klara av. (höh!)

ÅH vad jag vill ha sommar!
Och fredag, för då ska jag (I think) träffa Matilda och då uppträder Arken hos Skavlan!
Jag är glaaaad! Den här veckan har hittills varit awsome. Igår hade vi konsert och min ensemble uppträdde med Hoffmaestros The Storm. Det var svinkul och gick jättebra. Sen var klassen ljudtekniker också och det var också kul även om ljudet blev ganska sämst.. ^^

Chill alltsaaw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0