klagostunden.blogg.se

Hehe! Helt underbart med lite intriger va?
Anna, en tjej i estet 3an har bloggat om hur värdelös min klass är. Det får hon visserligen tycka, men då måste jag få poängtera att ES2A är antagligen bästa klassen på jorden. De senaste veckorna har varit rena lyckan! (Ungefär som att cykla till skolan i vårväder, vilken greej!). Den sammanhållningen vi har förstår jag att folk är avundsjuka på....

"På afrokonserten i måndags var elever från 2A ljudtekniker och jag tycker att de som var det under min låt betedde sig allmänt drygt och nonchalant"

Hahaha. Det råkar då vara jag och Frida som höll i trådarna just den låten och om jag minns rätt så var det någon som inte sa ett endaste önskemål eller en endaste kommentar om ljudet till oss. Vad är drygt och nonchalant med det? 

"ES2A tror att de är bättre än alla andra, i själva verket så är det den lataste, mest oambitiösa, arroganta, nonchalanta och mest dryga estetklass jag har skådat under tre år på estet"

Ojojoj... du Anna. Nu har kriget börjat!! Wraah! 
www.klagostunden.blogg.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0