IV-val suger...

Nu har jag ändrat IV-valet.
När jag kom hem från Österrike var jag aspepp på tyska, men sen när jag landat på svensk mark känner jag mig inte lika övertygad längre.
Så nyss satte jag mig ner med min mor för att verkligen tänka igenom det här. Det slutade med
Ensembleledning p2 och Svenska C p3.

(Jag känner att jag härmar dig Frida... sorry för det, om du ville slippa mig. Men min beslutångest var så stor att mamma puttade över mig på svenska c)

Dock är jag fortfarande inte riiiktigt nöjd. Men bättre än tyska iallafall...

Jag hatar att det bara är 100 poäng. Tänk om man fick läsa massa fler ämnen som man får välja själv. Jag vill verkligen gå massage. Funderar seriöst på att utöka och läsa den 50 poängskursen. Om jag kan få med mig någon annan alltså. Det vore så skönt att börja och avsluta veckan med lite massage... mmmm, det vill jag ha varje dag!


Kommentarer
Postat av: empan

kaaaaarin, jag har ju valt massage p2 :P



<3

2010-03-02 @ 17:15:24
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0