hjärta salem

Salem, gör mig en tjänst. Snälla vinn melodifestivalen i år!
Låten kanske inte är den typiska melodifestivallåten svenskarna är vana vid, men den är enastående bra. Charmig och mysig, just as you, Salem!

(jag måste få plocka fram den värsta fjortissidan inom mig och skriva: <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3)


Kolla in videon, SÅ SÖT att jag dör!
Inspelad mitt i all melodifestivalkulisskaos och den visar sidor av Salem man aldrig sett. Jag vet att han kan skratta, men att han hade så skön humor visste jag inte. Haha, han där på toaletten! ^^

Amanda kommer mobba mig för alltid, men jag har verkligen en crush i mr Al Fakir.
Jag kommer verkligen tokrösta på Salem när han framför den här låten i finalen!

Titta åtminsone! Jag kan titta på den miljontals gånger och aldrig tröttnar man. Det är ett bra betyg på en bra låt!




Salem Al Fakir
- Keep on walking


Kommentarer
Postat av: alexander

suckar förälskat

2010-03-05 @ 22:45:35
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Miss Engdahl

ÄLSKAR SALEM!

2010-03-06 @ 12:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0