Bye mom, bye dad.

Ibland undrar jag om jag uppdaterar för ofta på den här bloggen...?
Auch, whatever.

Nu lyssnar jag på Jason Mraz och packar väskan inför mina Linköpingsveckor. Kommer bo i min bror + svägerskas lägenhet då de kommer vara borta i Thailand, Malaysia och Kina 6 veckor. Jag kan då inte packa smart. Det har blivit två resväskor (!) med pyjamas, massa klädombyten, 4 par skor (!!)  och sen sådant där jag tror jag kommer hinna med när jag bor i Linköping: Grey's Anatomy, Scrubs, 2 böcker, en stickning...  Sen har jag planerat en massa träning. Imorgon ska jag på arobics och på måndag tänkte jag gymma. (hinner ej afrodans eftersom jag har en konsert i folkungaskolan aula kl 19.00. Be there!) Jag ser fram emot mitt nya självständiga liv,  oh yes!


Och den här videon gör mig lycklig. I love that man and Toca!
 

Jason Mraz - Geek in the pink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0