Whatevah motherfucking loser

Då var man hemma från Kreta.
Jisses vilken vecka det har varit! Himlans trevligt faktiskt med sol, bad, resturangbesök,kräftor, dans och greker.
Veckans förälskelser var Pedro som var den sköna bartendern på hotellet som skämde bort mig och frida rejält... Den andra förälskelsen hette Kostos och han var trubadur. Jag och Frida råkade få en halv natt tillsammans med honom då vi satt i hotellbaren, spelade gitarr och sjöng. Det var verkligen en minnesvärd kväll som jag bara var såå tvungen att nämna!

Det var fruktansvärt trevligt allt över huvudtaget. Jag, Empan, Frida och Alva hade många trevliga dagar och kvällar.
Jag tycker om dom och jag gör gärna om det. Jag åker mer än gärna tillbaka nu på direkten!

Det är så kallt här hemma, har nu på mig mjukisbyxor, strumpor och tjocktröja. För ett dygn sedan var det 33 grader och då såg man ut som på bilden där nere. Glada och förälskade i Grekland.

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är inte alls avundsjuk... ;) haha

Har ni haft det bra? :D Puss!<3

2010-06-19 @ 09:38:10
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Frida

GAAH jag vill tillbaka!!!

Bästa bästa natten med Kostos alltså, helt klart <3 x)

Jamas!

2010-06-19 @ 13:07:01
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag är stört avundsjuk. Nästa gång ni åker då ska banne mej jag också med :D !!!

2010-06-20 @ 11:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0