mvg-barn!

JAG FICK MVG I GEMU A!!!!!!!!!
Jag är så glad, för jag trodde verkligen inte på det. Knappt att jag trodde på ett VG, men se där ja. Mycket väl godkänt i Gehörs- och musiklära! Jag är typ awsome!!!! Torch menade att jag hade vad som krävdes och att min fyrstämmiga sats (som jag inte ens minns att jag gjort) var exemplariskt. Nämen ser man på, lilla jag?! O

Nu funderar jag ganska seriöst på att ta ett besök hos SYV imorn, prata lite om Gemu B och arrangering. Borde man inte ta och läsa den kursen? Jag vet att jag kommer hata den om inte ännu mer än Gemu A och samtidigt känna mig sämst när det bara är Stefans grupp som kommer vara där, men trots det. Nu tror jag att jag är något och kan tänka mig att gå en sådan jobbig kurs. Iallafall prova på.

Jag måste typ bestämma mig nu också om det ska bli av.
Fast först ska jag tjura lite, börja packa och sen sova. Jag är helt powerless.
Förtjänar sommarlov nu!


(Lina är fin. puss)

Kommentarer
Postat av: Alva

Du är awesome Karin!

2010-06-08 @ 21:04:32
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com
Postat av: Lina

Du kan vara fin. :)

2010-06-09 @ 09:07:47
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0