Åkelove

Pjuh! Nu för tiden har jag knappt tid att andas. Även om det inte är så mycket känns det som asmycket!
Nu är det iallafall 3 lektioner kvar varav alla är åke-lektioner. Härligt att någon lärare håller igång until the end!

Igår var det sommarkonsert. Den var 3 timmar lång men det kändes inte. Den var faktiskt riktigt bra och jag hörde flera som sa att det var den bästa konserten hittills innehållsmässigt. Kul, även om det gick BAJS för mig.. hoho (A) Jag glömde bort en del texter, men det märktes visst inte.  


Vi har fått reda på IV-kurserna. HAHA! jag älskade när jag såg att Lina och Linnea valt bordsdekoration! Klockrent val alltså!
Sen kändes det som om halva klassen valt ensembleledning och det är ju...tråkigt. :( Jag hoppas att det inte blir så oseriöst av vissa som man kan tänka sig. Jag blir så omotiverad...

Nu ska jag o mor se gårdagens greys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0