MAGGAN, BALKONGEN!!!!

♣ Imorgon ska jag till Flahult. En himla massa mil ska jag köra och det tror jag kommer bli trevligt för jag har fint sällskap i bilen. Därför måste jag ta mitt ansvar och sova. Det kan bli skönt, jag är ganska trött och snorig. Hostig. Otur att åka på världens förkyldning nu, nu när min röst äntligen kommit tillbaka någolunda.

Flahult ja. Det stället är ju guld värt och det kommer bli världens nostalgitripp. 3 veckor 3 somrar tillbringade jag där. Nästan det bästa jag har gjort under mitt hektiska tonårsliv. Jag minns förra året när jag var och hälsade på, det var minnen och känslor i varje kvadratmeter. Nu har det gått ännu ett år och det återstår att se hur det går.

Vi tar en tripp along the road


världens bästa roomie, Louise. Skönaste tjejen ever. Saknar henne mazza
- MAGGAN, BALKONGEN!!!!


Matilda & Louise utanför Hetingboet, sista året som specialare.


De finaste pojkarna jorden har skådat kommer från Värnamo och heter Wiktor och Lukas.


Överpeppa tjejer?


Årliga fotbollsmatchen. Fina ganget


hahahahahahahahha.

 avslutar fint med älskade sofy. imorgon beger vi oss då vennen
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0