arrå, pani-i-ik

Haha! Mina föräldrar åker till Italien på lördag och idag köpte de lite mat som jag ska kunna laga när jag är ensam. Jag älskar att maten till största del består av ett paket havrefras och ett paket kellogs classics. Mamma känner mig för väl... "det är ändå bara det du kommer äta". Jovars. Så kommer det bli. Plus endel hamburgare antagligen då jag ska jobba nästan varje dag månaden ut. Hah. Jag rullar snart fram, coca colan förtär mig. 

Idag tycker jag vi hyllar Matilda. Vad skulle jag ta mig till utan dich? I dessa panikrådande lägen, vem skulle jag ringa till om inte dig? Du ger alltid de bästa tipsen... eh...eller. Vi snackade i över en timma och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. eeeeeeeh. ah just det. 

den enda bilden som inte var omgiven av snö. lyckad bild tycker jag allt. arrå!  





seriöst. i donno what to do


Kommentarer
Postat av: Frida

men gaaah vad hænder? Tell me!! Jag ær fruktansvært bra på goda råd....okej kanske inte men ændå!

2010-07-14 @ 12:03:30
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0