snorigt inlägg

jag hostar, jag snorar, jag badar, jag jobbar.
vilken salig blandning va?

började dagen med att åka till vätteviksbaden. Sen åkte jag till jobbet vid 16 där jag jobbade tills 00.00.Det är ett pass som känns. Men skare va så skare. och nu ska jag hosta klart, sen ska jag sova. Jag börjar jobba tidigt imorgon. Inte rättvist efter att slutat så sent. Mehmeh. Sen kanske (kanske) det blir måndagsklubben imorgon. Vem vet?

Saknar Frida min vän också. Vi har hållt ihop hela sommaren, men nu har jag levt en vecka utan henne. Tänk att det känns. Det var även en vecka sen Peace and love. Saknar det enormt.






Kommentarer
Postat av: Frida

grrr jag saknar dig också darling! Orkar inte vara på semester mer nu... Har iallafall internet nu, ett litet ljus i mörkret ^^ Kommer hem om en och en halv vecka typ, SES DÅ?! puss

2010-07-12 @ 18:06:44
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0