skjut mig i huvudet!

VARJE gång blir det så här! Jag är så klantig! Var helt säker på att jag hade de rätta böckerna hemma, men nix. Såklart inte! Istället för svenskablocket tog jag hem samhällskunskapen. Ingen dikt- och tanke eller Möt Litteraturen här inte. De ligger visst i skåpet. Inte har jag med mitt historiablock heller... SMART! Det enda som jag har full komplott av är psykologin och den är jag lagom sugen på nu. Var nästan pepp på att läsa om Defoe och vad de nu heter....

Istället blir det väl att se på film. Njuta lite extra av lovet. Eller så ska jag ta ett extra varv i huset och se om böckerna har flyttats från en bokhylla till en annan.


Typiskt mig!!! SUCK


Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: Hej! Vad roligt att du använder min design.

Vore roligt om du kunde länka till min blogg, så att folk vet vem som gjort den. ;)

2010-01-06 @ 12:06:32
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0