Hej!

Idag mår man som man förtjänar.
Men faktiskt, efter en varm dusch känner jag för att gå till kyrkan och titta på när folk gör massa vintersporter. Sen får vi se om jag hinner plugga svenska innan Matilda kommer.
Åh! Matilda kommer!! Seriöst, den fina vännen träffade jag senast när vi var i Stockholm på IMPACT. Jag känner lite abstinens! IIH!

Sammanfattning av gårdagen: mysig kväll, bullenz, chill, svett och tårar. Efter att firat in 18-åringen vid 12-slaget med massa tal rullade klockan på och det blev väl sovdags sisådär runt 5-6, 4 man i en 2-sitssoffa till en början - inget att rekommendera. Men sen blev det 3 underbara timmars sömn. Heh. Eller underbar? va?
Iallafall grymt! CREDS till Empan och Linnea, de första (snart) 18-åringarna visade hur en riktig 18-årsfest SKA gå till!!!


Och mitt ben är cp. Seriöst om det fortsätter så här måste jag gå till doktorn. Just när jag kom in i mitt mål som var att träna 3 ggr i veckan började min vrist att värka, jag började halta och kan inte sova pga att det gör SKITONT. Mamma säger att jag måste vila, men jag vill träna ju!!!! Skitnere!

hejdå

Kommentarer
Postat av: empan

Nu blev jag helt plötsligt jättepepp på Grekland :D Haha, jag lyssnar på partymusik och längtar ;) haha!!

JÄTTEkul att du kom igår!

Puss <3

2010-01-24 @ 12:42:26
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/
Postat av: emelie

Bullenz? :p

Menar du korven eller konserten x) ?

Haha

2010-01-25 @ 19:56:53
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0