Falk? Palm?

Fridas mamma: Vad är Johan Falk för något?
Frida: Som Beck fast med Johan Palm...


HAHAHAHHAHAHHA !


I natt sov jag hos Frida och hade det mysigt. En massa Greklandletande och Falktittande. Snart närmar sig sommaren hörrni och snart (alltså jättesnart, fem minuter max) har vi en bokad och klar resa!! (YEAAH!!!)
Sen råkades gemun missas, men det gråter jag inte jättemycket över.
(I'm a bad girl...)




Nu ska jag lägga mig i sängen, är helt slut i kroppen efter dagens svettiga afron. Det kommer bli en paradise hotel eller voddler, för imorn är det ju studiedag. Skönt att få stanna hemma och plugga lite (?)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: you know who

vafan, enstavigt som enstavigt, spelar roll ;)

hur går det med bokningen? call meee jag hatar historia!!

puss

2010-01-19 @ 11:09:21
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0