Nästa stylist kanske?

Det märks att alla är trötta på vintern. Eller iallafall jag och Frida. Bara vi går in i en affär drömmer vi oss bort till varmare tider med Greklandsresa och festival... Åh

Idag köpte jag en jättefin svart kofta föresten! tänkte bli bättre på bilder på bloggen och ladda upp den, men istället hamna jag på H&Ms sidor där man kan styla sina egna modeller. Jättekul, hihi. Det fanns dock inga sommarkläder, så jag satsade på tänkbara våroutfits!  ;)


Okej ganska ful, men gillar kavajen, halsbandet och väskan!


Koftan (big love!) och skorna!!!! 200 spänn!!!   


SKORNA!!! (och allt annat!!!!) '

Med andra ord får ni gärna sponsra lite pengar till mig.. höhö.
Förövrigt tittar jag på Let's Dance och det är verkligen jättedåligt...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har beställt skorna för länge sen :) Tänkte ha dom på studenten faktiskt!

2010-01-15 @ 22:22:54
URL: http://johaznak.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har beställt skorna för länge sen :) Tänkte ha dom på studenten faktiskt!

2010-01-15 @ 22:23:36
URL: http://johaznak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0