Det är ju söndag!

Nu tar jag ett djupt andetag och försöker igen.

Det är söndag, jag sitter i pyjamas, klockan är 2, jag har förlåtit min pappa och försöker plugga.
Sämst är jag på att skriva historiaarbeta. Öppnade programmet för två timmar sen, har skrivit en halvsida och efter varannan mening har jag kollat vad som har hänt på facebook. Det värsta är att även om alla är helt beroende av fb så är det ingen som gör något kul. Så jag har återvänt dit och stängt ner direkt.

Jaja. Jag ska ta ett djupt andetag och skriva en halv sida till, sen åker jag nog i pyjamas till Frida där vi ska prata Grekland och se på Johan Falk. Jag känner en ny söndagstradition!


Hoffmaestro & Chraa
peppar jag redan på årets Emmaboda!!! ujujuj! Hela helgen har de rullat på spotify! Me like!


Hoffmaestro & Chraa - Highwayman

Kommentarer
Postat av: jen

åh ja :D bra musiik

2010-01-17 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0