And so the lion fell in love with the lamb

Ibland måste man träffa gamla vänner. De där som jag umgicks med när jag rymde från mina högstadievänner på helgerna. Mitt andra hem blev det där Vadstena. Varje lediga stund tog jag min kos och drog dit.

Jag träffar er inte så ofta längre, men när jag väl gör det känns det inte ens som om vi varit åtskillda. Det var med er som jag formades, blev en människa, trädde in i en värld som kanske inte alltid var den lyckligaste. Trots det tog jag mig igenom den med er vid min sida. Ni är bäst och jag tycker om er så mycket så att inga ord kan beskriva!


Hejsvej <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi tycker om dig med, Karin! <3

2010-01-10 @ 00:21:30
URL: http://johaznak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0