All we can do is keep breathing

Om vi blundar syns vi inte
och om vi låssas om ingenting
blir allt skitbra



Förlåt för att jag är en sur bitch! Jag vet att jag stressar upp min i onödan och sådär,  men tre eximiationer imorgon plus en på fredag får mig att vilja gömma mig under täcket och bara sova. jag är tröttare än någonsin.

Förlåt englskgruppen, som ja råkade ge en känga eller två. Jag var så fruktansvärt sur och ville inget hellre än att låsa in mig på toaletten och tjuta. Allt kommer lösa sig, det vet jag, men det är lite mycket nu. För mycket påfrestande. Överallt. Hit och dit.
Jag ska ladda om batterierna, ta tag i livet, prata med människor och så löser sig allt. Men det får bli efter imorgon, för nu finns inte tid.


plugga?
- kan inte se någon annan utväg just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0