värt hörrni!

Jag hann åka till Linköping och gå på en riktigt ovärd psykologilektion. Jag kunde inte göra något med uppgiften eftersom det var att se på film hemma.. x) Så det ska jag göra snart! :)

Sen visade det sig att alla lektioner var inställda på Folkungaskolan! Värmen funkade inte som den skulle och alternativet var att frysa till is på en tom skola eller stanna hemma., Alltså blev det gym, bryta greklandkontraktet och shoppa (två tröjor på rean på monki för 100 kr och mina efterlängtade leopardleggins!), baka och spela både pianoläxan och fiolläxorna. Det har blivit så stört mycket fiol på sistone... shit. 

Vilken effektiv dag! Att skolan var inställd, sådant händer väl bara inte? Bara förr i tiden då det var storm eller kom tre meter snö på ett dygn. DÅ. Men såhär, idag rätt upp och ner. Så himla värt! Värmesystemet kan gott vara sönder några dagar till tycker jag :) :) hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0