Typiskt mig

Fy vad jobbigt det här är!
Min almanacka är spårlöst försvunnen och jag är som hon i 27 dresses. Helt galen! Tänk vad många viktiga grejer jag missar nu... Eller är de så viktiga? För ibland kan jag känna att mitt liv är så otroligt värdelöst!
Exempel idag på gemun. Ännu en lektion där jag sitter som ett frågetecken och orkar inte bry mig om mellandominanter.Igår fick jag frågan om jag någonsin kännt att jag valt fel linje. Det skulle väl vara under gemulektionerna antagligen...


Om någon har ett tips på var jag brukar lägga mina saker, säg hej.
För även om det inte står några livsallvarliga saker så är min almanacka min bästa och sämsta vän.
Dessutom tillåter inte plånboken att inköpa en ny.. x) Jag har fikat sönder mitt liv! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0