Mr Sandman

En vecka går galet fort och jag är hemma från den bästa Österrikeresan (I think!) någonsin. Allt var så himla perfekt, så bra att jag sitter här och känner mig platt och tom (Bara ett utsida, precis som Gustav). Vi har umgåtts så himla intensivt med varandra sen fredags. Från klockan 7.30-sleeptime har vi umgåtts konstant. Och så kul vi har haft det. Många interna skämt, många skratt, många tårar, många sånger i lifterna. Typ Mr Sandman och Happy Ending. Crazy! 
Men största anledningen till tomheten är nog för att de senaste 8 åren har det varit vi (plus, minus) i Österrike och jag vet att nästa år kommer det förändras. Matilda borta och Gustav i lumpen exempelvis. Men om 20 år, haha, DÅ!

Här kommer ett litet bildregn. Helst skulle jag vilja lägga upp några av våra "tja-tja-bloggen"-videosar vi filmade varje dag. De var asgrymma. Mmm. Aah. Men tyvärr är det Matilda som äger dessa.
Sen vill jag tillägga ett litet TACK till världens bästa JOSEF, KRISTIN, MATILDA och GUSTAV. Det här var en fin vecka!




Fler bilder kommer på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0