Lite halvsjuk kanske

Snälla döda min hals! Det gör så ont att jag vill döööö. Jag kan inte svälja, inte andas, inte finnas till. Så ont gör den och har gjort hela dygnet. Lite oroväckande då Frida ligger hemma i halsfluss, visserligen något jag inte kan göra... Jag har ju opererat bort mina halsmandlar när jag var liten... Ähm. Någonstans sitter det onda och jag funderar på om det är halsbränna och vad jag ska ta mig till för att få det att släppa.
Jag klunkar te i expressfart, så det kommer innebära toalettbesök till tusen i natt. 

Något spännande om dagen har jag inte direkt att berätta. Jag har kommit fram till att måndagar är ganska tråkiga för då är inte hela klassen tillsammans en endaste gång. Hade däremot min sista psykologi B-lektion idag och det är ju lite värt att fira, för resten av våren kommer jag ha sovmorgon varje måndag och sluta tidigt varje fredag!!
Dagen avslutades på Campus tillsammans med Alva. Vi affrade svinhårt och inte nog med att jag känner av min hals: jag känner av hela min kropp just nu!!!! Magen... höhö

Nu ska jag mysa till mitt rum och krypa ner i sängen med datorn. Han och jag ska skriva en novell som blåser Åke (som föresten är från Väderstad!!!!) ur stolen. Jag har ju faktiskt sovmorgon imorn, gillas gillas!


Kommentarer
Postat av: halsflussen

om du hade haft halsmandlar hade jag lätt diagnostiserat dig med halsfluss eftersom jag galet mycket känner igen mig i din beskrivning. Men kämpa på, du kan ju inte bli sjuk till sportlovet!

2010-02-16 @ 12:16:52
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0