Hot n cold

Har jag någonsin nämnt här i bloggen att jag har världens gulligaste vänner?
Om inte, nu är det kanske på tiden att jag nämner det, för så är det.

Igår kväll, i natt, morse var Alva här och vi hade det jättemysigt med pajbakande, melfan, film och DISCO! Vi gjorde den bästa discolistan med gamla discodängor, sen dansade vi tills svetten rann och fönstrena immade igen.
Våran überbralista hittar ni här: Karin and Alva goes disco
Björn! Om det nu ska vara mellanstadiedisco på skolan är vår tipsar jag att du ska kolla in den! Haha


Igår blev både jag och Alva förälskade i Eric Saade. Han var snygg och hade ascoolt uppträdande. Han slog slag i saken och hade riktigt regn på scen! yeah! Fast coolast är att han var ett okänt namn som på sina 3 minuter blev känd i hela Sverige och gick direkt till Globen. Han fick flest röster av alla. Snacka om att han kommer bli uttjatad i radio och sådär. Kul för honom!

Nu har jag jobbat( luktar lök och gurka om händerna) och ska nu VERKLIGEN göra psykologi. Har världens största inlämningsuppgift tills fredag, så nu måste jag sätta fart! Fast jag borde äta nåt innan, åt senast vid 11. Plus pianoläxa, svenskanovell, fiolläxa... Hatar att tiden rinner iväg.... !

CIAO CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror inte jag och alex får köra skolan är vår... :(

2010-02-19 @ 08:58:18
URL: http://november.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0