Halo Österreich!

Sista inlägget innan jag åker.
Nu är allt verkligen jätteklart. Jag har till och med skorna på, även om vi inte ska åka förrän om två timmar.
(största anledningen till skorna är att jag köpte nya igår på nya skopunkten. massa rabatt o sådär, och de är assnygga!)

Efter en massa krångel med iTunes har jag äntligen lagt in en massa ny musik som jag bara råkade ladda ner. Anders Widmark, Donkeyboy, The Killers, The Smiths, Robbie Williams och så han den där jazzsnubben Miles Davis som Björn har tipsat om.
Så nu ser jag fram emot ett cirka dygns bussresande med filmtittande, bokläsande, stickande, musik och massa mys! Sen ska det sjungas massa fjärilslarvar också, den klassiska busslåten. Den största traditionen jag och Matilda har.. HAHA

Då fäller jag ut vingarna så räknar jag till fyra.
Vi ses om en vecka, då är jag som en ny människa efter en vecka i Alperna.



James & Karin - Fjärilslarvens sång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0