Fröken fräken

Nej vet ni vad!
Jag sa att jag inte skulle blogga, men Kristin tog med sig sin dator och här sitter jag nu på mitt hotellrum i Österrike. Spotify rullar med Lady Gaga, Bad romance. Helt klart Österrikelåten 2010, även om den nu är gaaalet uttjtatad!!

Allt är fint! Backarna är underbara och solen skiner. Kinderna är röda och fräkniga, magen svullen av all mat.. Som vi nu ska gå och äta igen... Hm! Trerätters varje dag, är det fest eller?!

Har alltså inte tid att sitta här, nu ska livet levas i Österreich.
JAG SKRATTAR ÅT ER ALLA SOM SITTER HEMMA I SNÖN!
Här är det massa snö, men vackert och mysigt. Älskar skidor och vännerna!

På återseende! PUSS

Kommentarer
Postat av: Empan

Det är faktiskt solit här i Sverige också, men det finns inga backar ;) hoppas du har de bra!

Pusss

2010-02-24 @ 19:03:09
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0