Får jag chans på dig, Salem?

Min crush på Salem Al Fakir har startat igen... Tjena vilken söt kille! Krulligt hår, blåa ögon och en musikalitet som heter duga. Inte bara det, utan han har faktiskt exakt samma skratt som sin bror. Och brodern är ju trots allt känd för hans underbara skratt som smittar av sig. Bästa feelgood-moment att titta på är Nassims kul på muren-videosar på youtube! Det rekommenderar jag!
Det är ganska kul att jag aldrig hört Salem skratta förut, så jag blev verkligen asglad av att se dom på Halvåtta hemma hos mig. Utan tvekan skrattade jag lika mycket som dom och  kunde inte låta bli att önska: tänk om jag hette Al Fakir och hade krulligt hår, blåa ögon, musikalitet och världens härligaste skratt! Eller, det vore ju helt okej om han vid namn Salem vore min ;)  IIIIIH! I'm in love! Jag hjärta Salem, no kidding!




Nassim Al Fakir
Kanske något tillgjort, antagligen, men så himla sköön!


Salem Al Fakir Aaaaw! CUTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0