what's your problem?

Kranen är glädd. EN DAG FÖR TIDIGT!!! Vad händer med den här familjen?!

Förutom lite julstök och Berg flyttar in (från berg till berg) har jag ringt en vän. Vi pratade i sisådär 57 minuter och 36 sekunder och det var sköent. Nu känner jag mig uppdaterad och allt är i vanlig ordning.
Sen hittade jag som vanligt till Linas blogg, och för er som vill läsa om Linas mobilproblem säger jag bara: TRYCK HÄR! Det finns numera en kategori som heter just det: "Linas mobilproblem". Nej, jag skrattar inte. Nej, jag tycker inte Lina är världens skönaste tjej. Nej, det här är inte alls ironi. Nehedå.


Nu ska jag krypa ner i sängen för jag börjar jobba tidigt imorgon. redan kl 11.
Livet är hårt.


two hands. no feets.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att någon uppskattar min humor! :D :D haha Puss på dejjjjjjj! :D

2010-12-24 @ 00:37:53
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0