Vet du vad man gör på julen?

Jag är på sinnessjukt bra humör! YEY!
Ikväll har jag myst med mina brorsbarn som bjöd mig på glögg och gjorde mig fin i håret. Jag har ätit räkor och druckit vin med mina päron samtidigt som vi ägde på På Spåret. Jag har slått in paket, inrett mitt rum, städat garderoben och druckit massa julmust. 

Den här veckan alltså.. 7 asbra konserter varav den sista slutade i tårar. Det är verkligen sjukt hur tiden går och att vi snart går in på sista terminen. (Hej nu fick jag en klump i magen också).
Vi firade givetvis genom att gå ut efter sista julkonserten. Det blev Ågatan några timmar innan jag och Kristina drog vidare till Platå där vi dansade. Somnade typ kl 4 så nu är jag alldeles slut. hehe.

Men innan jag kryper till sängs bjuder jag givetvis på några bilder från igår!
Puss!









ni.är.bäst.

Kommentarer
Postat av: björn

det är vi faktiskt!

2010-12-18 @ 01:14:08
URL: http://november.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0