Santa Lucia

Det var ganska okej att gå upp svintidigt imorse, men nu när natten nalkas och jag har lite saker att fixa tror jag att jag ska svimma. Tröööött.... Men det har varit en sjukt bra dag med lussande, julkonsertsgenrep, julkonsertsdekorationsshopping och ännu mera lussande!

När vi lussade på IKANO-huset och sjöng santa lucia i en timma blev det visserligen lite långtråkigt. Men samtidigt kändes det så sjukt bra, för det var så otroligt uppskattat av alla julklappshandlare.  Ett stort leende här och ett stort leende där, jag tappade räkningen för så sjukt många uppskattande leenden fick vi. Härlig känsla. Lucia sprider lite ljus.

Jaja. TOMORRAH är det premiär för julkonserten 2011.
KOM säger jag bara! Ta er tid, ni kommer inte ångra er! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0