Rudolph, the rednosed reindeer

Den här dagen blev inte alls som planerat. Jag som egentligen hade tänkt att vara med och vinna klasskampen hamnade istället hos doktorn och sedan på en liten mysshoppingrunda i Vadstena. Sen kom jag hem, letade upp mannen jag hörde i en klädaffär och sen satte jag igång med julbaket. I vevan hälsade även tre rådjur på, jag antar att det var mamma, pappa och sonen Bambi som var ute på julrunda. Det blev en liten idyll där ett tag då det luktade julgodis, julmusik klingade i öronen och tre söta rudolfar stod under äppelträdet.

För alla er som är skogstokiga i BRA julmusik (då menar jag inte bara mig och Alexander) lyssna på den här killen, Paul Carrack. Hans julskiva är pretty awsome!




Kan man ha ett rådjur som husdjur? Eller räknas det som husdjur när tre stycken bor i trädgården?

Kommentarer
Postat av: Emmie

ÅH; FINAA!!!!!!

2010-12-20 @ 17:57:15
URL: http://greystone.blogg.se/
Postat av: Alexander

Shit! Man kanske skulle bo på landet? (Bor du på landet? Eller i samhälle? Äh, du fattar..) Jag såg en hare igår. Den hade paaniiik. Jag blev lite stressad av att se den springa för livet.. Inte alls lika mysigt som att ha besök av lugna och sansade djur..

2010-12-21 @ 14:55:28
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0