Peace on earth

Ojojojoj.
Ni förstår, det är december och det händer så mkt just nu att jag inte hinner att blogga....

IGÅR.
Dagen började med att köra i diket... Runt första korsningen på väg hemifrån... Hehe. Allt gick bra och efter en timma kom jag loss med hjälp av halva grannskapet! Då kunde jag köra bilen ända till Mjölby där jag hämtade Lina. Jag tog med mig bruden på ett Israel-möte och vi blev galet peppa. Jag hoppas verkligen tjejen kan följa med mig, det vore så himlans trevligt!!!!
Innan vi skulle sova tittade vi på Love Actually. HERRRRREGYYD vad bra den filmen är. Varje gång!

IDAG
Jag och Lina hoppade våra insålektioner och sov en extra timma. Åkte till skolan, skulle dansa, fick näsblod, fick sitta och titta på istället. Kul? Nej. Hade kör, jag kunde inte andas av min förkyldning, fick sitta och titta på istället....
Dagen slutade med konsert där jag spelade ett fiolstycke själv och en duett med Atefeh. Det gick bra tror jag faktiskt.. Eller det kändes faktiskt bra för en gångs skull och jag var knappt nervös....


Nu är jag lite småstressad. Jag har tappat bort min almanacka och det händer så sjukt mycket just nu! Är fullbokad varje dag tills julafton!!!!! HÄRLIGT att jag fortfarande är en snorig katastrof och inte kommer ha någon tid att vila upp mig.
Jaja. GODNATT

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kommer klara dig utan din alnanacka! :) Du är en duktig tjej ju :) Puss!

2010-12-07 @ 08:41:34
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0