nu är det jul duredu

jag har hittat julklappsgömman
iih vad spännande!
och nu har jag även pillat lite på paketen och funderat på vad som kan gömma sig där i....

Jag hittade ett avlångt paket från Åhlens där det kan rymmas två muminmuggar  jag har önskat mig. dessa finns nämligen på åhlens, vilket jag har tjatat om ett bra tag. hihihih, tänk om, tänk om!

själv måste jag skriva upp vad jag ska köpa till andra. har inte köpt en enda klapp än, men det ska det bli nästa vecka då kusinen och jag far till fastern i karlstad. då ska kontot tömmas. <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fuling du är Karin! :O Inte klämma på paketen! ;)

2010-12-04 @ 15:36:41
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0