lite nostagica

HEJ OCH FÖRLÅT FÖR DEN SJUKT UPPDATERADE BLOGGEN EN HELT VANLIG LÖRDAG...

Jag tittar fortfarande på bilder, jag har gjort det flera timmar nu. Man kan säga att jag har många många bilder. Den bästa investeringen i år var nog min KAMERA. Minus att den blev stulen på Emmaboda och jag därmed gick miste om hundra bilder, men plus för att jag fick en ny. Thank god för försäkringar ibland! haha

Medan jag tittar sitter jag och ryser mest hela tiden, för vet ni? Jag må klaga en del på livet ibland, men faktum är att jag är sjukt nöjd.
- Jag har sjukt fina vänner var jag än vänder mig. Gamla som nya. Som alltid finns där, som jag älskar att umgås med och har massa fina stunder med.
- Jag älskar min klass (de kommer fylla 80 % av mitt fotoalbum) och ni anar inte hur glad jag är att jag går i just vår klass. Jag börjar nästan tjuta bara jag tittar på bilder från nollningen, för jag antar att jag aldrig kommer få vara med om en sådan sammanhållning igen som vi har. Jag är lyckligt lottad. Även om jag varje dag längtar mer och mer till studenten så hatar jag den redan sjukt mycket.
- Det här året har varit fyllt med fruktansvärt bra saker. varje månad har fyllts med minnesrika händelser. Jag kommer se tillbaka på 2010 som det bästa året in history, så länge det inte händer nåt sjukt dramatiskt i december.

TACK till alla som finns och som gör mina dagar och mitt liv värt att leva.
Jag vet att ni alla vet vilka ni är! :)
KÄR - LEK
KÄR - LEK
KÄR - LEK



Kommentarer
Postat av: empan

<3 <3

2010-12-04 @ 17:53:01
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/
Postat av: Elvira

Åh! Jag är med på bilden! Hihi (a)

2010-12-04 @ 18:39:05
URL: http://viiraan.blogg.se/
Postat av: lina

och nu gråter lina... <3

2010-12-04 @ 18:47:44
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: LIENE

Bra inlägg!



och tjena:D så klart jag kan lära dig men ska göra ett inlägg på bloggen om hur man gör. Mycket lättare när man kan visa på bilder också hur man gör.

2010-12-06 @ 06:01:35
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0