Jullov

Åh så skönt. Jag sov 15 timmar i natt! Jag ramlade ner i sängen redan vid 21, var helt äckligt trött efter att jobbat PA hela dagen,  och så vaknade jag nu vid kvart i 11. Nu har jag gjort mig en fin jullovsfrukost med flingor, lussekatt och ett hel kanna te. Sen har jag satt på tv:n och ska nu se två missade avsnitt av Morden i sandhamn. späääännaaande... Jag älskar Alexandra Rapaport, en av de bästa svenska skådespelerskorna vi har!

Och bloggdesignen får ni stå ut med ett tag, för när jag har sett klart på tv ska jag börja julstöka. Konstigt att man säger julstöka,  man får ju verkligen inte stöka ner på julen för det gör ju inte en äkta svensson ;)

saknar julkonserten lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0