jag är överkonstapel bastian

jag är helt galet opepp på att åka till linköping idag. jag måste stressa massor och antagligen i onödan för hur stor är chansen att mina tåg går idag? bara för det ska jag titta in på ösgötatrafikens hemsida....

... som jag sa. inställt. blir att åka buss till stan, kommer ta en evighet. måste hitta min iPod. vaaar är den? och så börjar jag peppa PA-arbete när jag väl är på bussen, för nu finns det inte tid.

:PpppPPpppPPPPPPpppppppp


Jag gillar förresten alexanders tanke om att blogga om 2010, en liten resumé liksom.
Den tar vi i natt.

Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Åh, va bra! Då kan jag kopiera din, jag orkar nog inte ;)

2010-12-29 @ 17:56:44
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0