Då var det julafton då. GOD JUL!!!!

Jag har precis varit och hämtat faster i Mjölby. Hennes tåg var 3 timmar försenat... hehe.

Min plan är krypa ner i sängen nu, men först vill jag ha lite pirr i magen. Jag är inte ett dugg förväntansfull inför julafton längre. Jag har inte ens någon julstämning trots tomtar, gran, julmusik och skinka.
Men men, trots det har jag bestämt mig för att ha en härlig julafton med i stort sett hela min familj. Sen ska jag undvika alla frågor om efter studenten, för trots sjukt mycket tänkande vet jag fortfarande inte vad jag vill. Ibland tror jag att jag vill saker bara för att jag ska vilja det. Eh, det låter ju rimligt?

yaya, vi hörs om några timmar (efter några timmars sömn)  med lite julaftonsuppdates.

GOD JUUL
KUUUUL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0